linneaoandreas

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnéa - 18 juli 2012 23:41

Ja vad ska man skriva... känns lite svårt när man inte skrivit på ett tag.. nu skriver jag ifån telen igen så de kanske står lite konstigt ibland, man kommer ju åt fel hela jävla tiden å så orkar man ju inte ändra!

Igår sov iallafall Eddie hos sin momma. Jag å Ronja hade lite mys för oss själv :-) Elvira e ju så liten än men de e klart hon va ju me å;-) vi åkte på affärn å köpte morötter å gurka som vi kunde dippa. Ronja valde film, blackjack blev de:-) Den ville jag också alltid se när jag va liten... okej lite nu.också ;-)

Idag blev de även mys på morron, slapp ju byta bajsblöja direkt när man slår upp ögonen! Eddie skiter nämligen ALLTID då! sen böir de oftast ett par ggr innan lunch!
Sen gick jag å Elvira till mamma för att hämta Eddie. Vi blev ju kvar där ett tag, spela lite kort å grejjer. joppe å andreas e ju på visit :-)

fan va jobbigt de va å skriva från telen så nu skiter jag i de här å provar sova istället!
Natt natt!

Bild på Eddie hos mamma. <3

Av Linnéa - 17 juli 2012 08:45

Ja nu har alltså appen kommit. jag har ju inte bloggat på länge men nu va kag ju tvungen att testa! ;-)

Lilla Elvira <3

Presentation

Mina barn!

 

Elvira 7 månader

 

   Eddie 2 år  Ronja 7 år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards