linneaoandreas

Direktlänk till inlägg 6 december 2012

revbensspjäll!

Av Linnéa - 6 december 2012 16:14

Idag blir de spjäll å potatisgratäng till middag. vi gillar spjäll i den här familjen;-) gott ere!

Idag har Ronja varit hemma från skolan, hon e inte riktigt kry, hade feber igår kväll å jag tror lite idag. Men hon va så pass pigg att vi kunde baka lussekatter :-) jag baka även två kaksorter, gjorde degarna i förrgår. Gjorde även en pepparkaks deg i förrgår men dom tror jag vi bakar imorron :-)

Ja vad har vi gjort i veckan då?? Ja vi har ränt till krokom, jag va ju tvungen att ta kort till skoter förarbeviset å till mitt nya körkort :-)
Sen har de varit mysvecka. Andreas har slut på jobb nu så vi får se hur länge han blir hemma.
i tisdags hyrde vi en johan falk film, igår va de ju bonde, å ikväll e de väl bara skit!?! Skulle ha hyrt entill film ;-)
Ja idag va vi ju på ica å hämta ut två paket me leksaker men vi har ju inte kunnat kollat på de än :-)

Nä nu ska jag fortsätta i köket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 17 december 2012 08:34

Ja nu e de exakt en vecka kvar till julafton! De har gått lite extra fort för mej den här gången, beror nog på att vi gifte oss i början av december.Så hela första veckan bara försvann! Men så farligt efter e vi inte me allt.. klapparna e nästan ...

Av Linnéa - 15 december 2012 20:56

Just nu sitter jag i soffan med min jätte surrande son ;-) han slumra en stund förut så nu e han ganska pigg! Elvira sover å Ronja e hos moffa. Hon sa att hon skulle sova där sa hon så vi får väl se om hon gör de... Igår va vi in till stan igen. ...

Av Linnéa - 15 december 2012 20:50

Just nu sitter jag i soffan med min jätte surrande son ;-) han slumra en stund förut så nu e han ganska pigg! Elvira sover å Ronja e hos moffa. Hon sa att hon skulle sova där sa hon så vi får väl se om hon gör de... Igår va vi in till stan igen. ...

Av Linnéa - 12 december 2012 09:41

Go morron! Imorse va de äntligen lite mildare, närmare bestämt -12 grader! Jävlar va mycke 12er de va idag ;-) men enligt smhi ska de bli met än -20 igen till kvällen.... för kallt de... De blev aldrig pepparkaksbygge igår... blev kolasnitt å sylt...

Av Linnéa - 11 december 2012 10:53

Igår blev min lilla bebis 8 månader. Vi va på bvc i fredags för vägning å mätning. 8,5 kg väger hon nu å är 68 cm lång! Hon fortsätter att lära sej nya saker så snart är de bara att lära sej gå kvar";-) hon går runt möbler å med stöd. så snart provar...

Presentation

Mina barn!

 

Elvira 7 månader

 

   Eddie 2 år  Ronja 7 år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards