linneaoandreas

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

tårtor!

Av Linnéa - 26 november 2012 07:42

Jag har inte ens pratat me hon som ska göra tårtorna än... eh de kan inte va bra! Fan fan stress stress!!! Måste komma ihågcde idag! Jag måste ringa när lillan sover! Då får vi prata ihop oss om gur den kommer att bli :-)

Va ju åter igen in till stan igår... på maxi bland annat. börjar bli less på rännande dit! Men snart så! :-) 5 dagar kvar!!!!!!!

Bild på paret som ska va på tårtan :-) den har jag å Andreas valt tillsammans, e lite humor över den;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 17 december 2012 08:34

Ja nu e de exakt en vecka kvar till julafton! De har gått lite extra fort för mej den här gången, beror nog på att vi gifte oss i början av december.Så hela första veckan bara försvann! Men så farligt efter e vi inte me allt.. klapparna e nästan ...

Av Linnéa - 15 december 2012 20:56

Just nu sitter jag i soffan med min jätte surrande son ;-) han slumra en stund förut så nu e han ganska pigg! Elvira sover å Ronja e hos moffa. Hon sa att hon skulle sova där sa hon så vi får väl se om hon gör de... Igår va vi in till stan igen. ...

Av Linnéa - 15 december 2012 20:50

Just nu sitter jag i soffan med min jätte surrande son ;-) han slumra en stund förut så nu e han ganska pigg! Elvira sover å Ronja e hos moffa. Hon sa att hon skulle sova där sa hon så vi får väl se om hon gör de... Igår va vi in till stan igen. ...

Av Linnéa - 12 december 2012 09:41

Go morron! Imorse va de äntligen lite mildare, närmare bestämt -12 grader! Jävlar va mycke 12er de va idag ;-) men enligt smhi ska de bli met än -20 igen till kvällen.... för kallt de... De blev aldrig pepparkaksbygge igår... blev kolasnitt å sylt...

Av Linnéa - 11 december 2012 10:53

Igår blev min lilla bebis 8 månader. Vi va på bvc i fredags för vägning å mätning. 8,5 kg väger hon nu å är 68 cm lång! Hon fortsätter att lära sej nya saker så snart är de bara att lära sej gå kvar";-) hon går runt möbler å med stöd. så snart provar...

Ovido - Quiz & Flashcards