linneaoandreas

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Linnéa - 3 december 2012 19:58

Nu äntligen är jag fru Roslund. känns konstigt me nytt namn :-)
dagen började ju me dusch å sen frissan. sen hem å sminka sej, fick lite hjälp av Maria :-)
Stressa ju givetvis som en tok! Kläderna skulle på å de görs ju inte så lätt! Alla lager på klänningen å knytning. Sen for jag å Andreas iväg för att bli fotograferad av en som e jätte duktig! Ska bli så spännande å se hur alla bilder blir :-)
Iallafall va de svinkallt! :-P

Sen va de dags att bege sej till kyrkan. skit nervös va man ju! Allt gick bra, å allt va super fint! Hon som sjöng va jävligt duktig. vi hade valt what are words å du är allt. jag höll mej från tårar men de va nära ;-) så jag e nöjd me allt :-)

Sen for vi ju på folketshus i vaplan. vi fick jätte mycke fina saker å mycke pengar i present! tack till alla som va me oss den här dagen! :-)
De va lite synd att dom flesta ville hem med sina barn så de blev lite glest me folk, men vi drog hem hit istället å hade trevligt. Blev ju alldeles för stort där ;-)

Kommer bild på några av våra presenter, å lite annat :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mina barn!

 

Elvira 7 månader

 

   Eddie 2 år  Ronja 7 år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards