linneaoandreas

Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Tidig morron!

Av Linnéa - 2 maj 2011 07:34

Ja idag tycker jag att de blev tidig morron här.

Vet inte riktigt när den börja...

Ronja kom i natt nångång å la sej brevid mej, å då hade jag inte hunnit somna.

De har varit trångt i sängen så Jag har inte sovit bra på hela natten å de känns! Tror inte nån har sovit bra.

Andreas är hemma från jobbet idag. Han e sjuk men jag har inte hunnit prata me han nått än för han sover fortfarande..


Idag vet jag inte vad vi ska göra..

Sitta å glo en lång stund!

jaja nu orkar jag inte skriva nå mer just nu, vet inte varför jag skrev överhuvud taget!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 17 december 2012 08:34

Ja nu e de exakt en vecka kvar till julafton! De har gått lite extra fort för mej den här gången, beror nog på att vi gifte oss i början av december.Så hela första veckan bara försvann! Men så farligt efter e vi inte me allt.. klapparna e nästan ...

Av Linnéa - 15 december 2012 20:56

Just nu sitter jag i soffan med min jätte surrande son ;-) han slumra en stund förut så nu e han ganska pigg! Elvira sover å Ronja e hos moffa. Hon sa att hon skulle sova där sa hon så vi får väl se om hon gör de... Igår va vi in till stan igen. ...

Av Linnéa - 15 december 2012 20:50

Just nu sitter jag i soffan med min jätte surrande son ;-) han slumra en stund förut så nu e han ganska pigg! Elvira sover å Ronja e hos moffa. Hon sa att hon skulle sova där sa hon så vi får väl se om hon gör de... Igår va vi in till stan igen. ...

Av Linnéa - 12 december 2012 09:41

Go morron! Imorse va de äntligen lite mildare, närmare bestämt -12 grader! Jävlar va mycke 12er de va idag ;-) men enligt smhi ska de bli met än -20 igen till kvällen.... för kallt de... De blev aldrig pepparkaksbygge igår... blev kolasnitt å sylt...

Av Linnéa - 11 december 2012 10:53

Igår blev min lilla bebis 8 månader. Vi va på bvc i fredags för vägning å mätning. 8,5 kg väger hon nu å är 68 cm lång! Hon fortsätter att lära sej nya saker så snart är de bara att lära sej gå kvar";-) hon går runt möbler å med stöd. så snart provar...

Presentation

Mina barn!

 

Elvira 7 månader

 

   Eddie 2 år  Ronja 7 år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards